Obchodní podmínky a GDPR
Obchodní podmínky
DOUČUJU
www.doucuju.cz
tel.: 777 949 391
e-mail: m.kryskova@seznam.cz
Provozovatel
Mgr. Michaela Krysková, Chrpová 1145/3, 721 00 Ostrava – Svinov, IČ: 17238048
Článek I.
Úvodní ustanovení
- DOUČUJU je poskytovatelem služeb v oblasti vzdělávání pro veřejnost (dále jen "poskytovatel").
- Tyto všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást smlouvy mezi poskytovatelem a klientem, který si službu objedná (dále jen "objednatel").
- Smlouva vzniká na základě závazné objednávky objednatele a následného potvrzení poskytovatelem. Za závaznou objednávku se považuje telefonická či e-mailová objednávka. Závazná objednávka musí obsahovat identifikační údaje objednatele, kontaktní údaje (telefon, e-mail, adresa), doučovaný předmět, počet objednaných hodin. Objednatel dále může uvést do poznámky případné další požadavky k výuce (termín doučování, čas doučování apod.). Na uvedený e-mail poskytovatel zasílá potvrzení objednávky s uvedením jména lektora a dalšími bližšími informacemi.
Článek II.
Cena služeb a platební podmínky
- Cena služeb je dána platnými ceníky poskytovatele, které jsou k dispozici na www.doucuju.cz. Ceny za poskytované služby jsou smluvní a mohou být aktualizovány kdykoliv v průběhu roku. Poskytovatel je povinen objednatele s cenou za danou službu seznámit před uzavřením smlouvy. Cena za službu uvedená ve smlouvě mezi poskytovatelem a objednatelem se po dobu trvání smlouvy nemění.
- Cenu služby lze uhradit následujícími způsoby:
a) bezhotovostně převodem na účet poskytovatele uvedeném ve faktuře,
b) hotově v provozovně poskytovatele nebo na základě QR kódu, při úhradě v hotovosti bude plátci vystaven doklad o zaplacení.
3. Platba musí být provedena včas před začátkem poskytování služeb. Pokud zákazník neuhradí cenu
před prvním termínem výukové lekce, má poskytovatel právo odmítnout plnění ze smlouvy a odstoupit od ní.
4. Zákazník se zavazuje nést náklady, které by mohly
vzniknout v souvislosti s úhradou ceny služby.
5. V případě dojíždění lektora za žákem se částka za odučenou hodinu upravuje dle vzájemné domluvy mezi
objednatelem a poskytovatelem.
Článek III.
Reklamace služby
- V případě nespokojenosti objednatele s poskytováním služby je tento oprávněn službu reklamovat, a to nejpozději do 48 hodin od proběhlé hodiny doučování prostřednictvím e-mailu adresovanému poskytovateli.
- Objednatel je povinen v reklamaci uvést datum a čas reklamované hodiny, jméno lektora a konkrétní důvody, které jej vedly k reklamaci předmětné hodiny doučování.
- Pokud bude reklamace poskytovatelem uznána jako oprávněná, nebude reklamovaná hodina doučování objednateli účtována.
- Reklamacím, které nebudou řádně oznámeny do výše specifikovaných 48 hodin, nemusí poskytovatel vyhovět.
- V případě, že objednatel bude chtít odstoupit od smlouvy na základě uznané reklamace, bude mu na jeho žádost navráceno předplatné v plné výši.
Článek IV.
Ostatní ustanovení
- Objednatelem může být pouze osoba starší 15 let.
- Poskytovatel neodpovídá za hmotnou či zdravotní újmu objednatele, k níž dojde během poskytování služby s výjimkou případů, kdy tato odpovědnost poskytovatele vyplývá ze zákona nebo to vyplývá z vlastní smlouvy.
- Zákazník/uživatel má právo omluvit se z výuky (konkrétní lekce), nejpozději však 12 hodin před jejím začátkem s tím, že poskytovatel je povinen zajistit náhradní adekvátní výuku (lekci) v co možná nejbližším možném termínu. Pokud tak zákazník/uživatel do 12 hodin před začátkem výuky neučiní, propadá mu daná výuka (lekce) bez náhrady a je stále povinen ji uhradit. Z tohoto pravidla je výjimka, prokáže-li zákazník nepochybně, že se uživatel/zákazník nemohl omluvit včas z důvodu spočívajícího v události vyšší moci či nemoci, v případě nemoci je přitom potřeba doložit lékařské potvrzení.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nedodržení povinností objednatele.
V případě, že poskytovatel, resp. lektor, se nedostaví na danou lekci, a absence lektora či nemožnost poskytnout službu nebyla oznámena 12 hodin před konáním lekce, má zákazník právo na náhradní lekci zdarma nebo vrácení poměrné části (připadající poměrně na danou lekci k celku) smluvené ceny zpět.
Článek V.
Programy v zařízeních jako jsou mateřské, základní školy, kluby apod.
- Objednáním programu ve vašem zařízení realizovaný lektorem vstupují v platnost obchodní podmínky. Objednání probíhá e-mailem či telefonicky.
- V případě realizace programu lektorem ve vaší organizaci, centru, škole, apod. obdržíte email s informacemi ohledně průběhu, maximálního počtu dětí a věkové kategorie. V případě změny počtu dětí nad maximální limit a v případě zapojení dětí v jiném než domluveném věku nelze program realizovat.
- Pokud dojde k překročení kapacity akce, prodávající nabídne kupujícímu do 7 pracovních dnů náhradní termín nebo možnost zrušení přihlášky s vrácením uhrazené částky na účet kupujícího.
- Zahájením akce se rozumí první uvedený termín, kdy akce začíná.
- V případě, že kupující zruší svou účast na akci méně než 7 kalendářních dnů před zahájením, je účtován storno poplatek ve výši 50% z ceny akce, pokud není uvedeno jinak.
- V případě, že kupující zruší svou účast na akci méně než 2 kalendářní dny před zahájením nebo se akce neúčastní, je účtován storno poplatek ve výši 100% ceny akce, pokud není uvedeno jinak.
- Pokud se kupující nemůže náhle dostavit na akci, je možné po souhlasu prodávajícího, aby kupující za sebe zajistil náhradního účastníka. Tato náhrada se nepřesouvá do následujícího období.
Článek VI.
Účast na akcích, zdravotní způsobilost
- Minimální věk pro účast na akcích je 18 let. Dále je nutná svéprávnost účastníka. Účastníky mladší 18 let a účastníky nesvéprávné doprovází zákonní zástupci nebo doprovázející osoby.
- Účast na akci, případně na jednotlivých částech akce, je dobrovolná. Účastníci nesou ze své zdraví plnou zodpovědnost. Lektor ani organizátor nenesou zodpovědnost za zdravotní stav účastníka, jak při akci, tak po skončení. Účastník má právo konzultovat s lektorem v případě, že si není jistý volbou účasti na jednotlivých akcích, či konkrétních technikách realizovaných v programech.
- Lektor či muzikoterapeut nenese zodpovědnost za zranění, škody a ztráty vzniklé účastníkům akce při porušení právních povinností. Nestanovují místa pro ukládání osobních věcí a oblečení, za tyto si zodpovídá účastník.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 5. 2024.
GDPR
Tyto zásady ochrany osobních údajů (dále jen "Zásady") popisují způsob získávání, používání a dalšího nakládání s osobními údaji získanými prostřednictvím webové stránky:www.doucuju.cz, (dále jen "webová stránka").
SPRÁVCE OSOBNÍCH ÚDAJŮ podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") je:
Mgr. Michaela Krysková – doučuju, IČ: 17238048
KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
Mgr. Michaela Krysková – doučuju, Chrpová
1145/3, 72100 Ostrava – Svinov, Tel.:
777 949 391
E-mai: m.kryskova@seznam.cz
Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
1. ÚVODNÍ
USTANOVENÍ
Zpracování nezbytné pro plnění smlouvy
Při využívání našich služeb shromažďujeme údaje osob, které jsou kontaktními osobami (dále jen "fakturační kontakt") a se kterými máme spolupracovat nebo jim přímo poskytovat naše služby (dále jen "student").
Od okamžiku, kdy navštívíte webové stránky, může správce zpracovávat vaše osobní údaje. Jedná se o nezbytné cookies, a údaje, které správce používá k zajištění chytrých funkcí webových stránek.
Jedná se zejména o:
- identifikační údaje, kterými se rozumí zejména jméno a příjmení, IČO a DIČ, pokud jste podnikatel;
- údaje o vašem chování na webu, zejména služby, které si zobrazujete, odkazy, na které klikáte, způsob pohybu po našem webu a posouvání obrazovky a také údaje o zařízení, ze kterého si náš web prohlížíte, jako je IP adresa a z ní odvozená poloha, identifikace zařízení, jeho technické parametry jako operační systém a jeho verze, rozlišení obrazovky, použitý prohlížeč a jeho verze a také údaje získané ze souborů cookie a obdobných technologií pro identifikaci zařízení;
- telefonní číslo,na který odesílám informativní SMS,případně na které je příjemci služeb či fakturačnímu kontaktu voláno.
- e-mail, na který jsou odesílány platební údaje a upomínky o dlužných platbách
2. ZÍSKÁVÁNÍ A VYUŽÍVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
2.1. Získávání osobních údajů
Osobní údaje jsou získávány zejména při kontaktování skrze zveřejněné telefonní číslo, emailovou adresu, webovou stránku www.doucuju.cz nebo na Facebooku: Djembování pro děti a dospělé.
2.2. Na jakém základě a pro jaké účely zpracováváme získané osobní údaje
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
- plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit.
Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem splnění dalších zákonem stanovených povinností (zejména evidenční povinnosti, archivace daňových dokladů apod.).
Osobní údaje mohou být použity k jinému účelu, než pro který byly získány, jen na základě souhlasu dané osoby (subjektu údajů).
2.3. Po jak dlouhou dobu jsou údaje využívány
- Osobní údaje zadané v rámci objednávání zboží či služeb využíváme pouze po dobu nezbytnou pro splnění smlouvy a plnění zákonných povinností po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů.
- Pokud je udělen výslovný souhlas se zpracováním osobních údajů, budou údaje využity po dobu trvání účelu, pro který byl souhlas udělen.
- Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
2.4. S kým osobní údaje sdílíme?
- Veškeré osobní údaje využívám výhradně pro vnitřní potřebu, přičemž jsou údaje chráněny před zneužitím a nejsou poskytovány třetím stranám bez předchozího upozornění nebo Vašeho výslovného souhlasu.
Výjimku představují externí subjekty, které zajišťují podpůrné služby (např. vedení účetnictví apod.).
Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
3. PRÁVA V
SOUVISLOSTI S OSOBNÍMI ÚDAJI
3.1. Právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů
Pokud zpracováváme osobní údaje jen na základě výslovného souhlasu (tj. bez jiného zákonného důvodu), je možné tento souhlas kdykoliv odvolat.
Odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů je možné kdykoliv, a to:
- prostřednictvím e-mailu zaslaného na kontaktní e-mailovou adresu správce údajů;
- písemně formou dopisu zaslaného na doručovací adresu správce údajů.
3.2. Právo na přístup k osobním údajům
Osoby, které poskytly osobní údaje, mají právo požádat o informaci, zda provádíme zpracování jejich osobních údajů. Pokud jejich údaje zpracováváme, májí právo na přístup k těmto osobním údajům a zejména k následujícím informacím:
- účel zpracování;
- kategorie zpracovávaných osobních údajů;
- příjemci nebo kategorie příjemců, kterým budou osobní údaje zpřístupněny;
- doba, po kterou budou osobní údaje uloženy.
Na žádost poskytneme kopii zpracovávaných údajů.
3.3. Právo na opravu
Pokud jsou osobní údaje osob nepřesné nebo neúplné, mají právo požadovat bezodkladnou nápravu, tj. opravu nepřesných údajů a/nebo doplnění neúplných údajů.
3.4. Právo vznést námitku proti zpracování
Osoby mají právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů, včetně jakéhokoliv automatizovaného zpracování osobních údajů. Po vznesení námitky přestaneme tyto osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávat, pokud je to dle právního řádu možné.
3.5. Právo na výmaz
V případě, že:
- osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo zpracovávány;
- byl odvolán souhlas se zpracováním;
- byly vzneseny námitky proti zpracování osobních údajů;
- osobní údaje byly zpracovávány protiprávně,
mají osoby právo požadovat, aby jejich osobní údaje byly smazány. Pokud neexistují zákonné důvody pro odmítnutí vymazání, jsme povinni žádosti vyhovět.
Písemná podoba
Osobní údaje klientů jsou obsaženy zejména na formulářích, které jsou uschovávány v uzamykatelném místě.
Pokud je odvolán souhlas osoby se zpracováním osobních údajů konkrétního klienta, je nutno listiny obsahující osobní údaje skartovat, nejde-li o listiny, které je nutno podle zvláštních předpisů dále archivovat.
Elektronická podoba
V informačním systému správce jsou evidovány získané osobní údaje a další informace důležité pro potřeby jejich dalšího zpracování.
Údaje v této podobě jsou zpracovávány prostřednictvím webové stránky, účetního programu a kancelářských nástrojů společnosti Microsoft.
Osobní údaje v elektronické podobě na přenosných digitálních záznamových médiích musí být uloženy stejným způsobem jako písemnosti dle těchto zásad.
Podmínky zabezpečení
osobních údajů
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická
a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
Správce přijal technická opatření k zabezpečení
datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi
podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a
zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou
jste správci poskytl/a.
Tyto Zásady jsou platné
a účinné od 1. 5. 2024.